НОВИНКИ

ЗНИЖКИ!

ПОДАРУНКОВИЙ СЕРТИФІКАТ

Категорії

Information

Купуючи товари в нашому магазині, ви маєте право їх обміняти або повернути у трьох випадках:

якщо товар належної якості, але він не підійшов вам за розміром, формою, габаритами, кольором або з інших причин, не може бути використаний вами за призначенням;
якщо товар має заводський шлюб;
якщо вам помилково надіслали не той товар.

I. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути товар належної якості до магазину та обміняти його на інший аналогічний товар, якщо дотримано таких умов:

1) він не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його набували (збережено товарний вигляд, а якщо товар мав індивідуальну упаковку, вона не повинна бути розкрита, а пломби/ярлики мають бути збережені);

2) пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;

3) є підтвердження про купівлю цього товару в нашому магазині (номер замовлення, дані покупця та рахунок на оплату).

Якщо «аналогічного» потрібного вам товару на момент повернення в магазині не виявиться, то ви маєте право на свій розсуд:

1) придбати на витрачену суму інші товари з нашого магазину;

2) повернути гроші за товар.

Всі транспортні витрати на доставку товару назад до магазину для його повернення оплачуються покупцем. Після отримання нами назад товару, ми перевіримо, чи він відповідає всім вимогам для оформлення повернення. Якщо так, то обмін товару або повернення грошей буде здійснено протягом 2-х робочих днів. Якщо ні, то товар буде повторно надіслано вам без подальшої можливості його обміну/повернення грошей.

ІІ. Якщо товар має заводський шлюб, розгляд різних варіантів компенсації відбувається в індивідуальному порядку. Для цього необхідно надати докази (фото чи відео), на яких добре видно, у чому полягає шлюб. Претензії щодо наявності шлюбу приймаються протягом 2-х днів з моменту придбання товару (у разі якщо він був куплений у фізичному магазині) або 2-х днів з моменту отримання товару (якщо він був куплений в інтернет-магазині, при цьому моментом отримання є день, коли посилку забрали із поштового відділення).

Залежно від ступеня шлюбу, можливі різні варіанти компенсації:

1) Якщо товар не придатний для використання, тобто повністю втратив свої функції, ми можемо обміняти його на аналогічний товар належної якості. Якщо такого немає на даний момент у наявності, ми повернемо вам гроші у розмірі повної вартості даного товару.

2) Якщо товар має незначний шлюб (його ступінь визначається за нашим розсудом в індивідуальному порядку), то ми можемо відшкодувати вам від 10% до 30% його вартості.

Увага! Незначні недосконалості товару, пов'язані з особливістю його виробництва або специфікою самого товару*, не вважаються шлюбом і не є причиною для його повернення/обміну/компенсації.

*Особливістю виробництва або специфікою товару можуть вважатися, наприклад, такі:

- невеликі подряпини чи потертості на пластикових виробах (зокрема ацетатних листах);

- сліди клею, що проступають на швах виробу;

- невеликі подряпини/пом'ятості на виробах, виготовлених з паперу/картону (наприклад, паперові органайзери);

- незначні подряпини на металевих виробах (наприклад, кільцевих механізмах та ін.);

- «пробіли» у нанесеному на виріб тисненні/фольгуванні (не більше 3 мм в одній точці), а також незначні потертості на ньому;

- Відмінність у відтінку виробу, пов'язане з випуском нової партії;

- незначні недосконалості в роботі інструментів, які усуваються згодом (наприклад, масляні сліди, які спочатку залишають брошурівники на папері навколо виконаних отворів) або ж незначно впливають на якість його роботи (наприклад, якщо різак або заокруглювач кутів злегка «мохрит» папір) ;

- сліди ручки/маркера, скотчу та інші забруднення на вивороті шкірозамінника або замші;

- нерівномірне нанесення емалі на декоративних та інших матеріалах;

- Зсув малюнка на висіканнях, чіпбордах і т.д. (Не більше 10 мм);

- наявність дірочок на кромці тканини/замші

та інші особливості виробництва та нюанси, пов'язані зі специфікою товару.

Просимо вас зрозуміти та взяти до уваги, що ми не несемо відповідальності за виробника і є лише посередником. Ми продаємо товар у тому вигляді, в якому отримали, і часто не можемо перевірити товар та виявити можливий шлюб. При можливості ми завжди оглядаємо товари на наявність шлюбу під час збору замовлення, але найчастіше це неможливо через те, що товар упакований.

Важливо! Ми ніколи не розкриваємо упаковку без відома покупця! Але звертаємо вашу увагу на те, що іноді деякі клейові клапани на коробках, в яких знаходяться товари, згодом відклеюються, і це не говорить про те, що товар був розкритий кимось або використовувався! Ви можете пред'явити претензію (яка буде розглянута згідно з правилами, зазначеними вище) тільки в тому випадку, якщо абсолютно всі клапани відклеєні і не заважають відкриттю коробки, а товар, що знаходиться всередині, має явні сліди шлюбу. При цьому необхідні докази, що ці клапани були розкриті до вас (єдиним можливим варіантом у даному випадку є відео розпакування посилки, в якій знаходиться даний товар).

Також звертаємо вашу увагу, що ми маємо право розкривати упаковку тих товарів, які продаються поштучно або частинами (наприклад, набори паперу, дрібний декор, ручки, листи наклейок тощо). У таких випадках, якщо, наприклад, купується цілий набір паперу, який можна придбати частинами, клейові клапани на ньому можуть бути відклеєні і т.д.

ІІІ. Якщо ви виявили, що у вашому замовленні не вистачає якогось товару або вам помилково вислали не той товар, будь ласка, зв'яжіться з нами протягом 2-х днів з моменту отримання посилки та надайте докази (фото/відео розпакованої посилки та рахунок, який ми вкладаємо у кожну посилку). Якщо факт нашої помилки під час збирання вашого замовлення буде підтверджений, ми надішлемо вам недостатню позицію або замінимо на необхідну протягом 2-х робочих днів з моменту пред'явлення претензії (у цьому випадку доставка оплачується магазином).

Правила повернення товару щодо всіх його можливих причин:

1) Повернення здійснюється протягом 14 днів із моменту його придбання.

2) Необхідне підтвердження покупки вами даного товару у нашому магазині.

3) Всі транспортні витрати на доставку товару для повернення/обміну оплачуються покупцем (за винятком випадків, описаних у пункті Ш).

4) Поверненню та обміну не підлягають витратні матеріали, такі як змінні леза, ножі для плотера тощо, упаковка яких була розкрита.

5) Ми маємо право відмовити у поверненні та обміні товару або компенсації його вартості в тому випадку, якщо було не дотримано бодай однієї з умов, описаних вище. Якщо при огляді повернутий товар, упаковка якого була розкрита покупцем, ми виявимо, що крім заявленого шлюбу він має сліди використання або втратив загальний товарний вигляд, ми також маємо право відмовити у його поверненні.

Купуючи в нашому магазині, ви автоматично погоджуєтеся з нашими правилами роботи. Якщо ви не погоджуєтесь з будь-яким пунктом, ви маєте право відмовитися від покупки (до моменту оплати та отримання замовлення). Оформляючи замовлення, ви підтверджуєте свою згоду з правилами повернення та обміну товарів.